Jsme v tom s vámi

Bezpečnosť na prvním místě

Přijali jsme preventivní opatření na ochranu našich kolegů a našich zákazníků tak dobře, jak jen víme. Kdo mohl, zůstal na homeoffice. Ve skladu zásilky dezinfikujeme, zajistily bezkontaktní předávání balíků kurýrem.

Upřednostňujte online platební metody.

Cílem tohoto opatření je snížit riziko přenosu nákazy při kontaktu vodiči a příjemci. Pokud si zvolíte možnost dobírky u kurýra DPD, můžete při převzetí zaplatit jen bezkontaktně (napr. platební kartou). Rovněž v případě Zásilkovny, je možné uhradit dobírku na odběrných místech jen bezkontaktně.

Momentálně je z online plateb k dispozici platba převodem nebo online platbou přes platební bránu. Snažíme se, aby co nejdříve přibyla platba platební kartou.

Pozastavena dobírka u České pošty

Kurýři České pošty a stejně také ne všechny pobočky pošty jsou vybaveny možností bezkontaktní platby, proto u nich možnost dobírky pozastavuje.

Odběrná místa Zásilkovny

Mnoho výdejních míst zásilkových je otevřených a standardně zásilky doručuje. Pro mnohé malých a středních obchodů je proto výdej zásilek alespoň částečnou kompenzací poklesu tržeb. Zásilkovna myslí na bezpečnost svých zákazníků a nejčastější otázky ohledně doručení najdete přímo v článku Zásilkovny.

Termíny doručení zásilek

naprostá většina zásilek je nadále doručována v termínu, jaký je uveden u každého produktu na našich stránkách. U produktů, na našem skladě nemáme, však může dojít pro omezení v přeshraniční logistice zpoždění. Pokud se o zpoždění u vaší objednávce dozvíme, budeme vás informovat.

Děkujeme za vaši přízeň a věříme, že tuto situaci společně zvládneme.