Vrácení tovaru a reklamace

Vrácení tovaru

Zákazník má při internetové koupi právo na odstoupení od smlouvy, resp. vrácení tovaru do 14 dnů ode dne doručení tovaru. U nás můžete nenošený a nepoužitý tovar vrátit do 100 dnů ode dne převzetí tovaru. V případě vrácení tovaru snáší náklady na poštovné s tím spojené kupující – zákazník. Poštovné se pohybuje od 59 CZK a více, v závislosti od druhu zásilky. Doporučujeme tovar posílat doporučeně.

Postup při vrácení tovaru je následující:

1. Zákazník dá prodávajícímu vědět e-mailem nejpozději do 100 dnů od převzetí tovaru na e-mailovou adresu ahoj@elbeza.cz nebo písemně na adresu SEBA.SK, P.O.BOX 15, 756 12 Horní Lideč, že odstupuje od kupní smlouvy a posílá tovar zpátky. Tovar musí poslat zpět nejpozději do 100 dnů ode dne doručení tovaru. V e-mailu uvede číslo objednávky, své jméno a příjmení a číslo účtu, kde mají být peníze vráceny, nebo pošle vyplněný formulář na odstoupení od smlouvy.

2. Vrácený tovar nesmí být používán a nošen! Pokud má tovar štítek - ten nesmí být přestřihnutý, musí byť na tovaru. Zákazník tovar dobře zabalí, aby se tovar při přepravě nepoškodil. K zásilce přibalí i fakturu, spolu s vyplněným formulářem na odstoupení od smlouvy. Tovar musí být vrácen se vším, s čím byl doručen, jako např. dárková krabička, certifikát, dárek, atd.

3. Tovar pošlete na adresu:

SEBA.SK, s.r.o.

P.O.BOX 15

756 12 Horní Lideč

Tovar neposílejte na dobírku! Takové zásilky nepřebíráme!

4. Prodávající tovar převezme, a když tovar nebyl nošen a není poškozen, vrátí zákazníkovi peníze na účet do 14 dnů ode dne převzetí vráceného tovaru.

Reklamace

I když je naší snahou nabízet jen kvalitní a originální tovar od světových společností, pokazit se samozřejmě může cokoliv. Navzdory tomu, že procento reklamací je nízké, je naší snahou vyřešit všechny reklamace co nejrychleji (většinou do několika dnů). V případě, že reklamovaný tovar musíme poslat výrobci (resp. dodavateli), reklamační lhůta může být delší (max. 30 dnů ode dne doručení tovaru).
Záruku na tovar máte u nás stejnou jako v kamenném obchodu. Záruka začíná plynout dnem převzetí tovaru kupujícím. Na tovar je poskytována záruka 24 měsíců.
V případě reklamace vás prosíme o zaslání tovaru, spolu s popisem reklamované vady, na naši adresu:

SEBA.SK, s.r.o.

P.O.BOX 15

756 12 Horní Lideč

Tovar, prosím, dobře zabalte, aby se při přepravě ještě víc nepoškodil. Tovar neposílejte na dobírku.

Na jaké případy se reklamace vztahují?

Prodávající odpovídá za chyby, které má tovar při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Reklamace se nevztahují na případy:

  • pokud chyba vznikla nesprávným používáním, resp., které je v rozporu s návodem na použití
  • pokud chyba vznikla mechanickým poškozením (zlomení, rozbití, poškrábání, roztržení, apod.)
  • pokud chyba vznikla v důsledku živelní pohromy

Reklamace se rovněž nevztahuje na tyto jevy:

Oxidace (černání) stříbra není výrobní vada. Jedná se o přirozenou reakci způsobenou výskytem chemických látek v ovzduší, užíváním některých léků a kontaktem s kosmetickými přípravky. K čištění stříbrných šperků využívejte prostředky k tomu určené nebo si dejte šperky vyčistit ve zlatnictví.

Černání (změna barvy) zlata není výrobní vada a vyskytuje se poměrně často, ve větší míře se pak vyskytuje u dětí, resp. dětských náušnic. Černání nebo změna barvy zlata v oblasti, kde je zlato v kontaktu s pokožkou, je způsobeno reakcí slitiny zlata na kyseliny obsažené v potu osoby, kt. náušnice (nebo jiný zlatý šperk) nosí. Jelikož 14-karátové zlato obsahuje i jiné kovy (v případě žlutého zlata to bývá stříbro, někdy i měď, bílé zlato obsahuje kromě stříbra i nikl, palladium a platinu, příp. mangan), tyto kovy mohou někdy citlivě reagovat na přítomnost kyselého potu a následnou chemickou reakcí dochází k vysrážení oxidů stříbra (nebo dalších zmíněných kovů) na povrchu zlata v podobě tenkého tmavého povlaku (někdy může mít rezavou barvu). Intenzita jakou náušnice mohou zčernat závisí na konkrétním složení potu dané osoby. Dále ji mohou ovlivnit věci jako očkování, užívání některých léků, určitá kosmetika, zvýšená teplota atd.Černání (změna barvy) zlata není výrobní vada, a tedy nepodléhá reklamaci, nakolik změnou barvy nedochází k poškození zlata a dá se snadno odstranit vyčištěním ultrazvukem v klenotnictví.

Všechny reklamace jsou vybavovány podle platných právních předpisů Slovenské republiky. Reklamační konání je povinný prodávající ukončit nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

Při nošení šperků doporučujeme:

Vyvarovat se kontaktu s chemikáliemi, např., s alkoholem, lihem, kyselinami, které způsobují oxidaci šperků. Vyhnout se kontaktu s kosmetickými přípravky, především s parfémy, lakem na vlasy, oleji a krémy. Šperky si dejte až po nalíčení a použití parfému. Šperk může poškodit i mořská nebo chlorovaná voda, před sportováním si šperk také odložte.