Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesplnil objednaný produkt Vaše očekávání? 

Nevadí, nenošené * produkty můžete vrátit až do 100 dní od doručení.

*Produkty vyzkoušené v pohodlí domova nejsou považovány za nošeny.


Vrácení zboží ve 3 krocích:

1. Vytiskněte a vyplňte  formulář na vrácení zboží

2. Zabalte zboží, které vracíte. 

Zboží, které chcete vrátit dobře zabalte, použít můžete i původní obal. Do balíku vložte vytištěn formulář na vrácení.

3. Odešlete balík jedním ze způsobů:

- ZDARMA přes Zásilkovnu

Balík předejte na pobočce Zásilkovny a personálu nahlaste kód: 94811854. Personál Vám vydá potvrzení o jeho přijetí. Kompletní seznam poboček Zásilkoven najdete na na https://www.zasilkovna.cz/pobocky.


- Českou poštou (na vlastní náklady)

Zboží můžete poslat na vlastní náklady na naši adresu:

ELBEZA s.r.o.

P.O.Box 15

756 12 Horní Lideč. 

Zboží neposílejte na dobírku. Na uvedenou adresu není možné zaslat zásilku jiným dopravcem jako Českou poštou. 

- Jinou dopravou (na vlastní náklady)

Můžete vrátit zboží i prostřednictvím nějakého jiného dopravce. Po vyplnění formuláře pro vrácení zboží zabalte a odešlete ho na vlastní náklady na adresu:

ELBEZA s.r.o.

J.Kráľa 1269/44 (budova ASSA)

02001 Púchov 

Zboží neposílejte na dobírku.

O přijetí zboží a vybavení Vašeho požadavku Vás budeme informovat e-mailem.


Důležitá upozornění

  • Zboží vráceno nad rámec zákonné lhůty (14 dní) nesmí být nošeno nebo poškozené. Je třeba doručit ho v originálním balení s původními visačkami a certifikáty.
  • Nelze odstoupit od smlouvy u zboží, který bylo vyrobeno nebo upravené podle přání spotřebitele (zakázková výroba)

Vrácení peněz

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Nebude to však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naši adresu a následné kontrole vrácených položek.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

Využijte prosím postup stejný jako při vrácení zboží výše. Ve formuláři na vrácení zboží však vyplňte možnost výměna zboží. V případě, že cena zaměňována produktu bude vyšší, cenový rozdíl Vám naúčtujeme v dobírce. V případě nižší ceny Vám cenový rozdíl vrátíme na účet.

Něco není jasné? Neváhejte nás kontaktovat


REKLAMACE

I když je naší snahou nabízet jen kvalitní a originální tovar od světových společností, pokazit se samozřejmě může cokoliv. Navzdory tomu, že procento reklamací je nízké, je naší snahou vyřešit všechny reklamace co nejrychleji (většinou do několika dnů). V případě, že reklamovaný tovar musíme poslat výrobci (resp. dodavateli), reklamační lhůta může být delší (max. 30 dnů ode dne doručení tovaru).
Záruku na tovar máte u nás stejnou jako v kamenném obchodu. Záruka začíná plynout dnem převzetí tovaru kupujícím. Na tovar je poskytována záruka 24 měsíců.
V případě reklamace vás prosíme o zaslání tovaru, spolu s popisem reklamované vady, na naši adresu:

ELBEZA s.r.o.

P.O.BOX 15

756 12 Horní Lideč

Tovar, prosím, dobře zabalte, aby se při přepravě ještě víc nepoškodil. Tovar neposílejte na dobírku.

Na jaké případy se reklamace vztahují?

Prodávající odpovídá za chyby, které má tovar při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Reklamace se nevztahují na případy:

  • pokud chyba vznikla nesprávným používáním, resp., které je v rozporu s návodem na použití
  • pokud chyba vznikla mechanickým poškozením (zlomení, rozbití, poškrábání, roztržení, apod.)
  • pokud chyba vznikla v důsledku živelní pohromy

Reklamace se rovněž nevztahuje na tyto jevy:

Oxidace (černání) stříbra není výrobní vada. Jedná se o přirozenou reakci způsobenou výskytem chemických látek v ovzduší, užíváním některých léků a kontaktem s kosmetickými přípravky. K čištění stříbrných šperků využívejte prostředky k tomu určené nebo si dejte šperky vyčistit ve zlatnictví.

Černání (změna barvy) zlata není výrobní vada a vyskytuje se poměrně často, ve větší míře se pak vyskytuje u dětí, resp. dětských náušnic. Černání nebo změna barvy zlata v oblasti, kde je zlato v kontaktu s pokožkou, je způsobeno reakcí slitiny zlata na kyseliny obsažené v potu osoby, kt. náušnice (nebo jiný zlatý šperk) nosí. Jelikož 14-karátové zlato obsahuje i jiné kovy (v případě žlutého zlata to bývá stříbro, někdy i měď, bílé zlato obsahuje kromě stříbra i nikl, palladium a platinu, příp. mangan), tyto kovy mohou někdy citlivě reagovat na přítomnost kyselého potu a následnou chemickou reakcí dochází k vysrážení oxidů stříbra (nebo dalších zmíněných kovů) na povrchu zlata v podobě tenkého tmavého povlaku (někdy může mít rezavou barvu). Intenzita jakou náušnice mohou zčernat závisí na konkrétním složení potu dané osoby. Dále ji mohou ovlivnit věci jako očkování, užívání některých léků, určitá kosmetika, zvýšená teplota atd.Černání (změna barvy) zlata není výrobní vada, a tedy nepodléhá reklamaci, nakolik změnou barvy nedochází k poškození zlata a dá se snadno odstranit vyčištěním ultrazvukem v klenotnictví.

Všechny reklamace jsou vybavovány podle platných právních předpisů Slovenské republiky. Reklamační konání je povinný prodávající ukončit nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

Při nošení šperků doporučujeme:

Vyvarovat se kontaktu s chemikáliemi, např., s alkoholem, lihem, kyselinami, které způsobují oxidaci šperků. Vyhnout se kontaktu s kosmetickými přípravky, především s parfémy, lakem na vlasy, oleji a krémy. Šperky si dejte až po nalíčení a použití parfému. Šperk může poškodit i mořská nebo chlorovaná voda, před sportováním si šperk také odložte.